איך בודקים סמסונג יבוא רשמי?

מה זה יבואן רשמי של סמסונג?

מכשיר סמסונג ביבוא רשמי זה מכשיר טלפון שהגיע לארץ דרך יבוא רשמי של סמסונג ישראל.

 

מי הם היבואנים הרשמיים של סמסונג ישראל?

היבואנים הרשמיים של סמסונג ישראל הם סאני, הוט מובייל, סלקום-דינמיקה, פלאפון ופרטנר (*ראה למטה אזהרה לגביי אחריות פרטנר).

 

מה היתרונות של יבוא רשמי על פני יבוא מקביל?

מכשיר ביבוא רשמי מקבל אחריות של סמסונג ישראל, מותאם בתוכנה למדינת ישראל, מגיע עם הקלטת שיחות מובנית.

אם אתם קונים מכשיר ונאמר לכם שאינו מגיע עם הקלטת שיחות מובנית זה אומר שהמכשיר אינו יבוא רשמי ללא יוצא מן הכלל!

האחריות ליבואן הרשמי ממומשת בסניפי היבואן הספציפי (בין אם זה סאני, הוט מובייל, סלקום-דינמיקה, פלאפון או פרטנר).

 

מה זה יבואן מורשה?

אין כזה דבר יבואן מורשה, זה מונח חסר משמעות שאין לו שום משקל. כל בן אדם שמיבא מכשיר לארץ יכול לקרוא לעצמו יבואן מורשה. אם מישהו מצהיר שהוא יבואן מורשה זה פשוט אומר שהוא לא יבואן רשמי והוא מנסה לחרטט אותכם עם מונח חסר כל משמעות.

 

מה זה מספר סידורי IMEI?

לכל מכשיר טלפון יש מספר סידורי (IMEI).

המספר הזה הוא בעצם טביעת האצבע המזהה היחודית של המכשיר שלכם, כמו תעודת זהות של המכשיר.

המספר הסידורי הזה רשום על הקופסא שבתוכה הגיע המכשיר, והוא בהכרח אמור גם להופיע על החשבונית שלכם (אם רכשתם מכשיר והמספר הסידורי לא רשום לכם על החשבונית זה סימן חשוד).

שימו לב שבגלל שלרוב מכשירי סמסונג יש סים כפול (Dual Sim) במקום  IMEI יחיד, יש למכשירים האלו שניי מספרים IMEI1 ו-IMEI2.

במקרה זה ה-IMEI1 זה מספר ה-IMEI הרלוונטי שיש לשים לב אליו.

אם אין לכם לא את הקופסא ולא את החשבונית, אתם יכולים לפתוח את הלוח מקשים של הטלפון שלכם ולחייג את הספרות הבאות:

כוכבית *, סולמית #, אפס, שש, ושוב סולמית # ואז ה-IMEI1 יופיע לכם על המסך.

 

איך ניתן לאמת שהמכשיר שקניתם הוא יבוא רשמי וחדש מהקופסא לא אוקטב לעולם?

יש אך ורק דרך אחת לוודא ב-100% שהמכשיר שלכם הוא ביבוא רשמי.

הזנת המספר הסידורי של מכשירכם (IMEI1) באתר של סמסונג ישראל לצורך בדיקת אחריות:

https://www.samsung.com/il/support/your-service/check-warranty

 

אם רכשתם את המכשיר ועדיין לא שמתם בו מכשיר סים (כלומר המכשיר לעולם לא אוקטב או שומש) אתם תקבלו את ההודעה הבאה:

(זו ^^^ ההודעה שאתם רוצים לראות)

 

אם המכשיר כבר בשימוש והוא אוקטב לפניי פחות משנה, אתם תקבלו את ההודעה הבאה:

אם המכשיר שלכם הוא אינו ביבוא רשמי של סמסונג ישראל אתם תקבלו משהו כמו ההודעה הבאה (או כל הודעה אחרת שמצהירה שהמספר אינו באחריות):

 אם עברה שנה מאז שהמכשיר אוקטב לראשונה אתם תקבלו את ההודעה הבאה:

 

למה צריך להיזהר מאחריות פרטנר?

היום האחריות של פרטנר ממומשת במעבדות גט סל שפרטנר רכשה לפניי כמה שנים.

אבל למעשה לכל מכשיר טלפון ניתן לרכוש באופן עצמאי אחריות של חברת גט סל (שׁכנאמר הם בבעלות פרטנר).

כלומר גם למכשירים ביבוא מקביל ניתן לרכוש אחריות גט סל (מבית פרטנר).

ולכן גם מכשירים ביבוא מקביל שעבורם נרכשה אחריות גט סל, מזוהים באתר של פרטנר ישראל שהם תחת האחריות שלהם.

זה אומר שרק בגלל שמכשיר הוא באחריות פרטנר לא בהכרח אומר שהוא יבוא רשמי, יכול להיות שהוא יבוא מקביל ושנרכשה עבורו אחריות גט סל מבית פרטנר.

אין שום בעיה עם מכשירים באחריות פרטנר, כל עוד הם ביבוא רשמי של חברת פרטנר, ולא יבוא מקביל שעבורו נרכשה אחריות של פרטנר (גט סל).

שימו לב שעם אף יבואן רשמי אחר של סמסונג ישראל לא ניתן לרכוש אחריות של מכשיר ביבוא מקביל, זה נושא שקיים אף ורק עם חברת פרטנר בגלל שהאחריות אצלהם ממומשת במעבדות גט סל.

זה למה חשוב להזין את המספר הסידורי של מכשירכם באתר של סמסונג ישראל לצורך אימות האחריות:

https://www.samsung.com/il/support/your-service/check-warranty

× וואטסאפ
דילוג לתוכן