שאלות נפוצות

מידע כללי

מהן שעות הפעילות? (לקבלת לקוחות)

ימים א’-ה’ בין השעות: 10:00-18:00

יום ו׳ בין השעות: 10:00-14:00

אנא צרו קשר טלפוני על מנת להגיע מחוץ לשעות האלו.

טלפון: 052-4897770

 

מתי ניתן להגיע לאיסוף עצמי של הזמנה שבוצעה באתר?

ימים א’-ה’ בין השעות: 10:00-18:00

יום ו׳ בין השעות: 10:00-14:00

אנא צרו קשר טלפוני על מנת להגיע מחוץ לשעות האלו.

טלפון: 052-4897770

 

האם ניתן להגיע אלינו ולבצע רכישה במקום?

אכן כן! והמחירים באתר זהים למחירים בחנות.

 

מה הכתובת?

ארלוזורוב 19 רמת גן

(לא תראו את החנות מהכביש, הכניסה מימין לבניין במעלה שני גרמי מדרגות)

 

האם יש לכם סניף באילת?

לא, רק ברמת גן.

האם יש אצלכם חניה?

יש חניה כחול לבן ברחוב, אבל לפעמים קשה למצוא.

ולכן מה שאנחנו ממליצים ללקוחות זה לרכוש באתר ובעת הרכישה לבחור באופציית משלוח: “איסוף עצמי“,

ואז כשאתם מגיעים, תתקשרו אלינו ואנחנו נוציא לכם את המכשיר לרכב כולל חשבונית מס/קבלה.

טלפון: 052-489-7770

 

משלוחים

מהן אופציות המשלוח?

1. דואר ישראל לסניף הקרוב: 7 ימי עסקים ללא עלות

2. דואר ישראל עד הבית: 3-5 ימי עסקים, עלות 55 ש״ח

3. UPS לנקודת איסוף ליד הבית: 1-3 ימי עסקים, עלות 19 ש”ח

(אופציה מומלצת מכיוון שהיא גם הכי מהירה וזולה, וגם לא צריך להיות בבית כש-UPS מגיעה).

4. UPS עד הבית: 1-3 ימי עסקים, עלות 49 ש”ח

5. איסוף עצמי מהחנות ברמת גן ללא עלות.

כתובת: ארלוזורוב 19 רמת גן

 

האם יש אפשרות למשלוח מהיר מהיום להיום?

כן, אבל זה תלוי איפה אתם בארץ, ולכן עדיף שתתקשרו אלינו על מנת לתאם.

טלפון: 052-489-7770

 

שירות לקוחות

מה לגביי העברת נתונים?

העברת נתונים זה תהליך קל, עצמאי, אוטומטי ומובנה בהדלקתו של המכשיר חדש.

תהליך זה לא דורש שום ידע טכני!!! רק לענות על כמה שאלות פשוטות בעת הפעלת המכשיר בפעם הראשונה.

שאלות כמו:

  • תרצה להעביר נתונים ממכשיר קודם? כן / לא
  • מאיזה מערכת הפעלה אתה עובר? אנדרואיד / iOS
  • תרצה להעביר את כל הנתונים (תמונות, סרטונים, אפליקציות, אנשי קשר) או רק חלק מהנתונים?

בנוסף, כדיי לעשות לכם חיים קלים, הקמנו עבורכם עמוד הדרכה באתר שלנו, וכמובן נשמח לעבור איתכם עליו ולענות על כל שאלה שיש לכם.

 

 

אני יכול להזמין דרך הטלפון?

לא. ניתן לבצע הזמנה או דרך האתר או אצלנו בחנות הפיזית ברמת גן.

באתר יש לנו תשלום מאובטח שזה גם מגן עלינו כעסק וגם מגן על הלקוח.

 

תשלום ואבטחה

איך אפשר להיות בטוח שאני משלם בבטחה באתר?

שאלה נהדרת! אנחנו משתמשים בשירותיה של חברת קרדיט גארד אשר מאפשרת סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת.

כל רכישה אצלנו באתר ללא יוצא מן הכלל משתמשת בפרוטוקול אבטחה 3DS.

כמו כן, ברגע הרכישה תשלח הודעת SMS למכשיר הטלפון הנייד של בעל כרטיס האשראי כדיי לוודא שאכן בעל הכרטיס מבצע את הרכישה.

https://www.creditguard.co.il/

 

העסקה נחסמה עקב אי התחייבות לעסקה בטוחה, מה עושים?

יש לנו באתר תנאי אבטחה מאוד גבוהים.

תקלה זו מתרחשת כאשר חברת האשראי אינה מתחייבת לנו שהרכישה שלך היא “עסקה בטוחה” עבורנו. אין מה לחשוש או להיבהל, אין שום בעיה איתך או עם הכרטיס שלך.

בסך הכל מדובר בהגדרה פשוטה בכרטיס האשראי שלך שיש על חברת האשראי לעדכן.

לכן עליך לדבר עם חברת האשראי שלך (עם מחלקת אישורים), ולומר להם שניסית לבצע רכישה מאובטחת באינטרנט בעזרת פרוטוקול 3DS, והם (כלומר חברת האשראי שלך) סירבו לעסקה (סירוב עקב אי התחייבות לעסקה בטוחה).

אז הם פשוט ישנו את ההגדרה אצלהם במערכת ובכך יפתחו לך את האפשרות לבצע עסקה בטוחה באינטרנט בפרוטוקול 3DS.

אז תוכל לחזור לאתר שלנו ולהשלים את ההזמנה בלי בעיה.

 

 

× וואטסאפ
דילוג לתוכן