ניתן להגיע לרכוש בחנות במשך שעות פעילות.
המחיר בחנות ובאתר הם זהים.
לא נבצע העברת נתונים, פעולה זו מובנית, אוטומטית, ומידית בהדלקת המכשיר חדש, ניתן לבצע אותה בעצמכם בבית כשאתם מחוברים לרשת WiFi (זו פעולה מאוד פשוטה שלא דורשת ידע טכני אבל שיכולה לקחת הרבה זמן).
כל המכשירים שלנו סגורים באריזתם המקורית (אין תצוגה פיזית בחנות), ולכן רצוי שהלקוח ידע איזה דגם וצבע מכשיר הוא רוצה.
נגישות
המשרד ממוקם במעלה שני גרמי מדרגות, ולכן אינו נגיש לנכים.
במקרה הצורך – נשמח לרדת אל הלקוח/ה ולעזור להם עם כל מה שיצטרכו.
רק צרו איתנו קשר מראש על מנת שנוכל להיערך בהתאם: 052-489-7770
כתובתנו: ארלוזורוב 19 רמת גן
הוראות הגעה ב- Waze
(לא תראו את החנות מהכביש, הכניסה מימין לבניין במעלה שני גרמי מדרגות)
שעות פתיחה
ימים א’-ה’ בין השעות: 10:00-18:00
יום ו׳ 10:00-14:00
אנא צרו קשר טלפוני על מנת להגיע מחוץ לשעות האלו.
טלפון: 052-4897770
(בערבי/ימי חג אנא פנו אלינו בוואטסאפ על מנת לקבל שעות פתיחה עדכניות)
ביצוע רכישה/איסוף הזמנה קיימת
ניתן להגיע לסניף ברמת גן על מנת לבצע רכישה פרונטלית אצלנו בחנות, או לחילופין לאסוף הזמנה שכבר בוצעה באתר.
מחיר באתר = מחיר בחנות ברמת גן
המחירים באתר זהים למחירים בחנות. ניתן לבצע רכישה בחנות באמצעות:
- כסף מזומן
- העברת זה”ב IBAN (העברה בנקאית מידית)
- כרטיס אשראי (דורש שתדעו את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלכם). אנחנו לא מקבלים אמריקן אקספרס.
האם יש אצלכם חניה?
אכן כן, יש ברחוב חניה כחול לבן.
לאיסוף עצמי אין צורך שתחפשו חניה!!!
ברגע שהגעתם אלינו, תתקשרו אלינו ונוציא לכם את ההזמנה לרכב ביחד עם החשבונית מס/קבלה שלכם.
מה לגביי העברת נתונים?
העברת נתונים זה תהליך קל, עצמאי, אוטומטי ומובנה בהדלקתו של המכשיר חדש.
תהליך זה לא דורש שום ידע טכני!!! רק לענות על כמה שאלות פשוטות בעת הפעלת המכשיר בפעם הראשונה.
שאלות כמו:
- תרצה להעביר נתונים ממכשיר קודם? כן / לא
- מאיזה מערכת הפעלה אתה עובר? אנדרואיד / iOS
- תרצה להעביר את כל הנתונים (תמונות, סרטונים, אפליקציות, אנשי קשר) או רק חלק מהנתונים?
בנוסף, כדיי לעשות לכם חיים קלים, הקמנו עבורכם עמוד הדרכה באתר שלנו, וכמובן נשמח לעבור איתכם עליו ולענות על כל שאלה שיש לכם.