נגישות והוראות הגעה

נעדיף הגעה בתיאום מראש.
שלם וקח בלבד
לא נבצע הדלקה ראשונית למכשיר חדש (העברת נתונים),
גם לא בתשלום, זו פעולה מובנית, אוטומטית, קלה ופשוטה בהדלקתו של מכשיר חדש.
חשוב מאוד שהלקוח ידע איזה דגם וצבע מכשיר הוא רוצה, כנ”ל לגבי אביזרים נלווים.

נגישות

המשרד ממוקם במעלה שני גרמי מדרגות, ולכן אינו נגיש לנכים.

במקרה הצורך – נשמח לרדת אל הלקוח/ה ולעזור להם עם כל מה שיצטרכו.

רק צרו איתנו קשר מראש על מנת שנוכל להיערך בהתאם: 052-489-7770

 

כתובתנו: ארלוזורוב 19 רמת גן

(לא תראו את החנות מהכביש, הכניסה מימין לבניין במעלה שני גרמי מדרגות)

 

שעות קבלת לקוחות:

ימים א’-ה’ בין השעות: 10:00-18:00

יום ו׳ בין השעות: 10:00-14:00

אנא צרו קשר טלפוני על מנת להגיע מחוץ לשעות האלו.

טלפון: 052-4897770

 

ביצוע רכישה/איסוף הזמנה קיימת

ניתן להגיע לסניף ברמת גן על מנת לבצע רכישה פרונטלית אצלנו בחנות, או לחילופין לאסוף הזמנה שכבר בוצעה באתר.

כדי לבצע רכישה במשרד ברמת גן נמליץ להביא את כרטיס האשראי הפיזי!!!

 

מחיר באתר = מחיר בחנות ברמת גן

המחירים באתר זהים למחירים בחנות. ניתן לבצע רכישה בחנות באמצעות:

  • כסף מזומן
  • העברת זה”ב IBAN (העברה בנקאית מידית)
  • כרטיס אשראי (דורש שתדעו את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלכם). אנחנו לא מקבלים אמריקן אקספרס ודיינרס.

האם יש אצלכם חניה?

אכן כן, יש ברחוב חניה  כחול לבן.

לאיסוף עצמי אין צורך שתחפשו חניה!!!

ברגע שהגעתם אלינו, תתקשרו אלינו ונוציא לכם את ההזמנה לרכב ביחד עם החשבונית מס/קבלה שלכם.

 

מה לגביי העברת נתונים?

העברת נתונים זה תהליך קל, עצמאי, אוטומטי ומובנה בהדלקתו של המכשיר חדש.

תהליך זה לא דורש שום ידע טכני!!! רק לענות על כמה שאלות פשוטות בעת הפעלת המכשיר בפעם הראשונה.

שאלות כמו:

  • תרצה להעביר נתונים ממכשיר קודם? כן / לא
  • מאיזה מערכת הפעלה אתה עובר? אנדרואיד / iOS
  • תרצה להעביר את כל הנתונים (תמונות, סרטונים, אפליקציות, אנשי קשר) או רק חלק מהנתונים?

בנוסף, כדיי לעשות לכם חיים קלים, הקמנו עבורכם עמוד הדרכה באתר שלנו, וכמובן נשמח לעבור איתכם עליו ולענות על כל שאלה שיש לכם.

× וואטסאפ
דילוג לתוכן