תקנון

ברוך הבא לאתר הקניות MobileOnLine – מובייל און ליין. להלן תקנון החנות בו מפורטים התנאים לרכישה באתרנו:

תקנון MobileOnLine

 

 

 

כל רכישה באתרנו מהווה הסכמת הלקוח לתנאי התקנון.

MobileOnLineשומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התקנון בכל עת.

האתר משמש כחנות לשיווק טלפונים ניידים ואביזרים. טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

 

  • במקרה שהעסקה לא אושרה ע”י חברת האשראי, יקבל מבצע ההזמנה הודעה לאחד מאמצעי ההתקשרות שהשאיר בעת ביצוע ההזמנה. במקרה כזה תהיה החנות רשאית לראות עסקה זו כמבוטלת .
  • ספירת ימי המשלוח המצוינים באתר תחל ממועד אישור העסקה ע”י חברת האשראי.
  • המחירים המופיעים באתר כוללים מע”מ כחוק.

 

 

מחיר המוצרים המפורסמים באתר

מחיר המוצר אינו כולל דמי משלוח. ניתנת אפשרות לאיסוף עצמי.

 

אחריות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

האתר הוא משווק מוצרים של יבואנים ויצרנים שונים. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס”ו-2006 ניתנת למוצרי חשמל ואלקטרוניקה שמחירם עולה על 150 ש”ח תעודת אחריות של היבואן או היצרן במהלך השנה הראשונה. יובהר כי בהתאם לתקנות,

במכר של מוצר שמחירו עולה על 400 ש”ח, יחולו על האתר חובות היצרן או היבואן כאשר אין אפשרות לאתרם.

 

תנאים נוספים:

  • בלא תעודת אחריות של MobileOnLineשהונפקה למוצר שנרכש, לא יטופל המוצר במסגרת האחריות. גם אם נרכש ב– MobileOnLine , יצוין משך האחריות על גבי תעודת האחריות.
  • האחריות תיכנס לתוקף מיום קבלת המוצר
  • במקרה שצריך להפעיל את האחריות, מוטלת על הרוכש האחריות להביא את המוצר ולחנות ולהחזירו, כולל העלויות המשתמעות מכך.
  • האחריות על מוצר כוללת את כל רכיביו בשנת האחריות הראשונה, לרבות מסכים,פלסטיק וכו’ .
  • סימני תיקון ע”י גורם לא מוסמך, או מעבדה אחרת, יגרמו לפקיעת האחריות, במקרה כזה עלות הנזק תחול על הרוכש.
  • העדפת תיקון המוצר על פני החלפתו, ולהיפך, הינה זכות השמורה לשיקול הדעת של צוות MobileOnLineבלבד.

 

זמני אספקה

מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה, וישיבו לו את מלוא כספו.

תנאים נוספים:

  • הזמנה טלפונית ללא אמצעי תשלום מראש אינו מחייב את החנות לספק את המוצר ואו לשריין את המוצר והמחיר.
  • אופן המשלוח ועלותו תקבע ע”י המזמין תוך בחירת האפשרויות העומדות לרשותו באתר.
  • התחייבות האספקה הינה התחייבותנו להוציא את המשלוח מהחנות לכיוון הלקוח עד תום ימי האספקה המצוינים.
  • מרגע השילוח, זמן ההגעה תלוי אך ורק בסוג המשלוח שבחר המזמין.

3 ימי אספקה – 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, עד להוצאתו למשלוח.

 

ביטול עסקה

  1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
  2. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר.
  3. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
  4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
  5. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
  6. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
  7. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
  8. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
  9. החנות רשאית לראות עסקה כמבוטלת באם לא ניתן היה ליצור קשר עם הלקוח במשך מספר ימים לאחר ביצוע ההזמנה, בדרכי התקשורת שסיפק בעת ההזמנה.

 

 

מלאי

האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.

  • צוות MobileOnLineעושה כל שביכולתו לעדכן את האתר ולמנוע טעויות בפרסום מוצרים ובתימחורם.
  • החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת ללא הודעה מוקדמת.
  • לא ניתן לבצע הזמנה מעבר למכשיר אחד ללקוח פרטי, המחרים באתר הם ללקוחות פרטים בלבד.

 

אחריות כללית בגין פעילות האתר

  1. החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
  2. החברה עושה ותעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטנט או בקווי התקשורת.

 

סמכויות שיפוט

כל סכסוך משפטי יידון באחת מערי המחוז ת”א, ירושלים, באר שבע או חיפה.

 

 

תמונות להמחשה

לעיתים ייתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.

 

אבטחת מידע ופרטיות

החברה מקפידה לנהל את האתר בזהירות, מיומנות, ובאופן מבוקר ונוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע שהעביר המזמין. העברת נתוני כרטיסי האשראי באתר מתבצעת על-פי התקן בצורה מוצפנת בטכנולוגית SSL. . במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או בשל אירועים הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למזמין או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

החברה מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי המזמינים הרשומים באתר, אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל-מנת לאפשר את ביצוע ההזמנות.

 

 

× וואטסאפ
דילוג לתוכן